Service och kvalitetsarbete

Genom att jämföra oss med andra kommuner kan vi mäta och öka kvaliteten i våra verksamheter. Därför deltar vi bland annat i det nationella projektet Kommunens Kvalitet i Korthet, KKiK.

Upplands Väsby kommun har också kvalitetsgarantier. En kvalitetsgaranti beskriver vad du som medborgare kan förvänta dig av en tjänst som kommunen erbjuder.

Kvalitetsgarantier i Upplands Väsby kommun

Upplands Väsby kommun deltar i det nationella projektet Kommunens Kvalitet i Korthet, KKiK, som omfattar cirka 260 kommuner.

Varje år gör statistikmyndigheten SCB en medborgarundersökning på uppdrag av oss kommuner.

Kommunen delar löpande med sig av sin öppna data. Denna data får alla som vill ta del av.

Chatta med oss  Pratbubbla
Chatt

Här på chatten kan vi hjälpa dig med generella frågor. Om du önskar hjälp i ett personligt ärende, vänligen ring oss på telefon: 08- 590 97 000.
Texten i chatten sparas och blir en allmän handling.

Chatten är öppen måndag – torsdag kl. 10.00 – 16.00 samt fredagar kl. 10.00 - 15.00
Om du vill så är du välkommen att lämna ett meddelande nedan.
Våra kundvägledare återkommer då till dig så snart som möjligt genom e-post eller telefon.







Här på chatten kan vi hjälpa dig med generella frågor. Om du önskar hjälp i ett personligt ärende, vänligen ring oss på telefon: 08- 590 97 000.
Texten i chatten sparas och blir en allmän handling.

Ditt ärendenummer:

Tack för meddelandet!







Här på chatten kan vi hjälpa dig med generella frågor. Om du önskar hjälp i ett personligt ärende, vänligen ring oss på telefon: 08- 590 97 000.
Texten i chatten sparas och blir en allmän handling.

    Din plats i kön: