Ställa frågor

Hos Väsby Direkt kan du ställa frågor om det mesta, alltifrån barnomsorg, äldreomsorg, ekonomiskt bistånd, konsumentvägledning, bygglov, samhällsbyggnadsfrågor, felanmälningar, vatten, avlopp och avfall.

Du får kontakt med en kundvägledare på Väsby Direkt som hjälper dig med svar på dina frågor eller guidar dig till rätt person på kommunen. Väsby Direkt är din väg in i kommunen.

Välkommen att kontakta oss!

Skicka brev till en tjänsteperson eller avdelning

Du kan skicka brev till kommunens tjänstepersoner eller till en specifik avdelning på kommunen. Tänk på att adressera brevet till rätt person eller avdelning.

Postadress

Här skriver du namn på person eller avdelning
Upplands Väsby kommun
194 80 Upplands Väsby

Fakturaadress

Upplands Väsby kommun
Box 86 194 22, Upplands Väsby

Organisationsnummer 212000-0019

Senast uppdaterad: 22 januari 2025
Chatta med oss  Pratbubbla
Chatt

Här på chatten kan vi hjälpa dig med generella frågor. Om du önskar hjälp i ett personligt ärende, vänligen ring oss på telefon: 08- 590 97 000.
Texten i chatten sparas och blir en allmän handling.

Chatten är öppen måndag – torsdag kl. 10.00 – 16.00 samt fredagar kl. 10.00 - 15.00
Om du vill så är du välkommen att lämna ett meddelande nedan.
Våra kundvägledare återkommer då till dig så snart som möjligt genom e-post eller telefon.







Här på chatten kan vi hjälpa dig med generella frågor. Om du önskar hjälp i ett personligt ärende, vänligen ring oss på telefon: 08- 590 97 000.
Texten i chatten sparas och blir en allmän handling.

Ditt ärendenummer:

Tack för meddelandet!







Här på chatten kan vi hjälpa dig med generella frågor. Om du önskar hjälp i ett personligt ärende, vänligen ring oss på telefon: 08- 590 97 000.
Texten i chatten sparas och blir en allmän handling.

    Din plats i kön: