Här hittar du information om hur tillgänglig Väsbyappen är och om hur du kan kontakta oss om du upptäcker några brister.
Upplands Väsby kommun står bakom Väsbyappen. Vi vill att Väsbyappen ska kunna användas av så många som möjligt. På den här sidan beskriver vi kända tillgänglighetsproblem i Väsbyappen och hur du kan rapportera brister till oss så att vi kan åtgärda dem.
Väsbyappen är delvis förenlig med lagen om tillgänglighet till digital offentlig service.
Om du behöver information i ett annat format eller om du upptäcker problem som inte är beskrivet på den här sidan, eller om du anser att vi inte uppfyller lagens krav, meddela oss så att vi får veta att problemet finns.
Du kan kontakta oss via:
Vi svarar normalt inom två arbetsdagar.
Myndigheten för digital förvaltning (DIGG) har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta Myndigheten för digital förvaltning Länk till annan webbplats. och påtala det.
Det innehåll som beskrivs nedan är på ett eller annat sätt inte helt tillgängligt:
Vi har gjort en självskattning av Väsbyappen och även fått uppgifter från leverantören av appen.