Upplands Väsby bibliotek erbjuder kostnadsfri juridisk rådgivning.
Trafikstart på lätt svenska

För dig som vill förbereda dig för att skriva in dig på en körskola. Vi övar begrepp inom körkortsteori på lätt svenska.
Anmäl dig på Bildas webbplats Länk till annan webbplats.
Arrangörer: Upplands Väsby bibliotek i samarbete med Studieförbundet Bilda.
Söndagen den 6 september
klockan 13.00 - 15.30
Kultur i Sigma
Gratis
Information
Biljettinformation:
Gratis
Tid:
6 september
klockan 13.00 - 15.30
Plats:
Kultur i Sigma
Tillgänglighet:
Lokalen och entrén är tillgänglighetsanpassad
Tillgänglighetsanpassad toalett
Parkering för rörelsehindrade
Hörslinga/annat hörhjälpmedel
Andra evenemang
Gratis
Juridisk rådgivning
Upplands Väsby bibliotek erbjuder kostnadsfri juridisk rådgivning.
Torsdagen den 20 augusti,
klockan 16.00
Upplands Väsby bibliotek
Gratis
Trafikstart på lätt svenska
För dig som vill förbereda dig för att skriva in dig på en körskola. Vi övar begrepp inom körkortsteori på lätt svenska.
Söndagen den 23 augusti,
klockan 13.00
Sigma Centrum