Upplands Väsby startsida
 
 
 
 
 
 
 

Konsumentrådgivning

Konsumentrådgivningen är till för dig som bor i Upplands Väsby kommun, när du som konsument till exempel köper en vara eller tjänst av en näringsidkare.

Till konsumentvägledningen kan du vända dig om du behöver:

  • Råd inför köp av varor och tjänster.
  • Information om dina rättigheter och skyldigheter som konsument.
  • Råd och stöd när du vill klaga på någon vara eller tjänst du har köpt.

Konsumentrådgivaren ger inte råd och vägledning till dig som köpt något av en privatperson och inte heller vid köp mellan två näringsidkare.

E-post

Du kontaktar konsumentrådgivningen via e-post på följande e-postadress eller via formuläret nedan:  vasbydirekt@upplandsvasby.se

Information om PUL





Jag hör av mig i egenskap av *




Telefonkontakt

Ring kommunens kundtjänst 08-590 970 00 – välj tonval 7. Du kommer att få prata med någon hos Väsby Direkt och i korthet uppge ditt ärende och lämna dina kontaktuppgifter. Därefter kontaktar konsumentrådgivaren dig inom två arbetsdagar.

Sidansvarig: Malin Löfdahl
Senast uppdaterad 23 februari 2015
Upplands Väsby kommun • 194 80 Upplands Väsby • Besöksadress: Dragonvägen 86 • Telefonnummer: 08-590 970 00  •  E-post: vasbydirekt@upplandsvasby.se Facebook: facebook.com/upplandsvasbylänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster